Τετάρτη 9 Αυγούστου 2017

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ-ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ- ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ-ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ- ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

 Μετά την ανάρτηση από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας του τελικού πίνακα μοριοδότησης των υποψηφίων διευθυντών, συμπεριλαμβανομένης και της βαθμολογίας των συνεντεύξεων, κατέρρευσε θεαματικά, σε όσους την είχαν ακόμη, και η τελευταία ψευδαίσθηση για τον όποιο «ουσιαστικό» ρόλο θα έπαιζε η γνωμοδότηση των συλλόγων στην επιλογή των διευθυντών.
Υποψήφιοι διευθυντές με πλήρως αρνητική γνωμοδότηση έλαβαν την ίδια βαθμολογία με άλλους που έτυχαν καθολικής αποδοχής από το σύλλογο τους αποκαλύπτοντας έτσι σε ποιο βαθμό ελήφθη υπ’ όψιν η γνώμη των συναδέλφων.
Καταγγέλλουμε για μία ακόμη φορά την  κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας  για την υποκρισία τους και την αναίσχυντη προσπάθεια να ρίξουν στάχτη  στα μάτια των συναδέλφων βάζοντας τους να γνωμοδοτήσουν ενώ στην πραγματικότητα τους έχουν ήδη στερήσει κάθε συμμετοχή στη λήψη των αποφάσεων.
Είναι σημαντικό ότι 33 ΕΛΜΕ σε  όλη τη χώρα και πάρα πολλοί  συνάδελφοι  αντιστάθηκαν και  αρνήθηκαν να πάρουν μέρος, στην κοροϊδία της ψηφογνωμοδότησης. Συντάχθηκαν με την απόφαση και την προκηρυγμένη κινητοποίηση της απεργίας – αποχής από κάθε διαδικασία αξιολόγησης που έχει εξαγγείλει η ΑΔΕΔΥ.
Καταγγέλλουμε επίσης το διευρυμένο ΠΥΣΔΕ για την τόσο απροκάλυπτη περιφρόνηση  των συλλόγων που συμμετείχαν στη  γνωμοδότηση και καλούμε τους  δύο αιρετούς του  να καταθέσουν αναλυτικά τη βαθμολογία κάθε μέλους του συμβουλίου, ώστε να υπάρξει απόλυτη διαφάνεια, όπως έπραξαν άλλωστε και άλλες διευθύνσεις ανά την Ελλάδα.
Αιρετοί στο διευρυμένο ΠΥΣΔΕ  είναι η Κυπραίου Σταυρούλα, από το Μέτωπο και ο Βελούδιος Ιωάννης από την Ενωτική.
Καλούμε τους συναδέλφους να συνεχίζουν ν’ αγωνίζονται:
- Ενάντια σε κάθε διαδικασία υποκριτικής αξιολόγησης-αυτοξιολόγησης των σχολείων και των καθηγητών που μόνο στόχο έχει:
·      Να εμπεδώσει στη συνείδηση των εργαζόμενων καθηγητών και καθηγητριών ότι οφείλουν να υπερπαράγουν διδακτικό, επιστημονικό και διοικητικό έργο, χωρίς επιμορφώσεις, χωρίς επιδόματα εξωδιδακτικής απασχόλησης, σε αίθουσες των 27 συν 10% ατόμων και άνω, σε δύο ή τρία σχολεία κάπου στην επαρχία εν όψει της ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ που θα κρίνει την πορεία τους στο χώρο. Και μάλιστα σε συνθήκες κρίσης με τις όποιες οικονομικές, ψυχολογικές και κοινωνικές επιπτώσεις έχει η οικονομική κρίση στις ζωές τους και για τις οποίες δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη αυτοκριτικής κι «αυτοαξιολόγησης» του Υπουργείου. Αντίθετα, η λογική θα είναι : ΔΟΥΛΕΥΕ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ  ΓΙΑ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΛΙΓΟΤΕΡΑ.
·      να κάμψει τις αντιστάσεις-αντιδράσεις των σκεπτόμενων καθηγητών,  μετατρέποντάς τους σε πειθήνια υπάκουα όντα μπροστά στο αφεντικό τους, με το φόβητρο της αξιολόγησης και  της «αριστείας» και της απόλυσης ή καθήλωσης στο ίδιο βαθμό. Δεν είναι κινδυνολογία. Τέτοιες απειλές έχουν διατυπωθεί απερίφραστα από διευθυντές του χώρου..
·      να λυγίσει κάθε αντίσταση στο όνομα, δήθεν, της αξιοκρατίας (!!!)  και στο όνομα των "καλών πρακτικών των χωρών του ΟΟΣΑ" που ούτε «άριστες» είναι όλες τους ούτε μόνο αυτές οι προτάσεις υπάρχουν –ήδη στα σχολεία μας λειτουργούν ρηξικεύλευθα και δημιουργικά προγράμματα από πλήθος καθηγητών- ούτε στοχεύουν μακροπρόθεσμα στην αληθινή ουσιαστική παίδευση του Ανθρώπου.
·      Τέλος, στόχο έχει να αναπαράγει ένα μέρος των διαπλεκόμενων που βρίσκονται στην κεφαλή της διοικητικής εξουσίας και να οδηγήσει στην αξιολόγηση των καθηγητών ενός συλλόγου από Διευθυντές, που μέσα από το «αδιάβλητο» της συνέντευξης,  αρίστευσαν, ενώ οι σύλλογοι τους τους απέρριψαν σε όλα τα επίπεδα, ακόμη και με αυτήν την παρωδία αξιολόγησης - γνωμοδότησης του Ιουνίου.

-Καλούμε τέλος την εκτελεστική εξουσία να φροντίσει, ώστε να  επαναφέρει τη διαδικασία ψηφοφορίας των Συλλόγων Καθηγητών για τους Διευθυντές τους ,δίνοντας έτσι πάλι ουσιαστικό ρόλο και αξία στον Σύλλογο Εργαζόμενων Καθηγητών, ακόμα κι αν αυτό συνεπάγεται συνταγματική αναθεώρηση. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου